Vícerozměrné statistické metody - detail zprávy #341
Postoj žáků základních škol k předmětu matematika
Kristina Thielová, 08. 04. 2024
Data: Psychologická vzdálenost a sémantický diferenciál jako možnosti měření postojů u žáků na základní škole a jejich komparace, Kristina Thielová, bakalářská
V práci se vyskytuje: Cluster analýza
Udělená slovní hodnocení
- Namám této shlukové analýze co vytknout. Bohužel v porovnání s ostatními pracemi prostě musím dát poslední nejvyšší možné hodnocení a to 3-2. Všechny ostatní práce měli trochu větší informační rozsah, nebo byly o trochu zajímavější. Nicméně bych autorovi práce ráda vzkázala, že odvedl doboru práci.
- Moc pěkná práce, hezká struktura textu i popis práce s daty.
- Kvalitně zpracovaný protokol na velice poutavé téma.
- Super téma, matematika a žáci na ZŠ. Zajímavé by bylo zkoumat, jak učit matematiku hravě a efektivně. Skvělé zpracování výzkumu jak práce s daty, tak i literaturou. Oceňuji grafické znázornění shluků a popis výsledků grafu pomocí barev.
- Zajímavé téma. Vytkla bych nešťastně zvolené barvy v grafu. Zelená se pojí s pozitivním postojem a červená s negativním, tady je to opačně a to je trochu rušivé.
- Stručná a srozumitelná práce, doporučuji text více dělit do podkapitol a grafy vykopírované ze statistiky lépe graficky upravit. Pěkná práce.