Vícerozměrné statistické metody - detail zprávy #302
Faktory ovlivňující povědomí učitelů MŠ o programech sociálně-emočního učení
Eliška Vršťalová, 28. 03. 2024
Data: Povědomí předškolních pedagogů o programech sociálně-emocionálního učení (bakalářská práce), Vršťalová, https://theses.cz/id/n5ukpv/
V práci se vyskytuje: Lin. regrese
Udělená slovní hodnocení
- Práce je napsaná srozumitelně. Postup práce s daty je přehledný. Interpretace dat je vhodná a pro čtenáře příjemná.
- Pozitivně hodnotím výběr tématu, myslím si, že rozvoj sociálně-emočních kompetencí je každým dnem aktuálnějším tématem. Pozitivně hodnotím i statistické zpracování a celkový přínos práce.
- V práci mi chybí přehlednější deskripce dat, šlo by také využít grafy pro hezčí zvýraznění dat. Jinak pozitivně hodnotím práci autora, který se snažil o srozumitelné vysvětlení. Příště bych doporučila více tabulek a o trošku méně textu, či zvýraznění důležitých pasáží. Škoda, že výsledky nevyšly, ale to se stává a určitě si tato zajímavá oblast zaslouží více pozornosti.
- Zpráva obsahuje pečlivě zpracovanou teoretickou část, však mi zde chybí více rozpracovaná část praktická, ať už slovy nebo podrobnější tabulky, či graf. Zobrazené tabulky jsou bez označení.