Vícerozměrné statistické metody - detail zprávy #289
Test Rozpoznávání emocí u dětí s poruchou aktivity a pozornosti
Pavlína Kyrianová, 26. 03. 2024
Data: Sociální kognice u dětí s poruchou aktivity a pozornosti, Pavlína Kyrianová, bakalářská práce
V práci se vyskytuje: ROC
Udělená slovní hodnocení
- Moc pěkně zpracované! Z didaktického hlediska mám ale několik otázek - proč není nikde vysvětlené, co je to ta statistika I? A proč je v daném případě lepší? Píše se kvůli nějaké nevyrovnanosti výzkumného souboru - myslí se tím to, že v populaci je prevalence ADHD 5 % a v souboru 50 %?
- Oceňuji stručné uvedení do problematiky ADHD. Výzkumná data jsou srozumitelně popsána a je jasně definováno, s čím se bude pracovat. Tabulka s daty je přehledná, na první pohled je viditelná hranice cut-off skóre, vše je následně ještě slovně rozepsáno. Nechybí ani graf, ze kterého je jasně viditelné, jak je test efektivní.
- Autor provedl kvalitní práci s daty a ROC analýzu srozumitelně čtenáři představil a vysvětlit jednotlivé ukazatele. Taktéž se mi líbí znázornění výsledků, které jsou v textu vysvětleny, takže se v nich dá dobře orientovat. Takto vysvětlené postupy lze opravdu považovat za vhodný učební materiál! Po formální stránce bych jen v některých částech upravila zarovnání do bloku, jinak je text srozumitelně členěný, čtivý a správně odcitovaný. Moc pěkná práce!
- Pochopil jsem, líbí se mi to. A jen pozor na formátování. První půlka do bloku a druhá už je unavená a padá ke straně (ale na body to vliv nemělo).
- Super práce. Přehledná a postupy skvěle popsány. V půlce se vytratilo zarovnání do bloků. Ale jsem velmi spojená. Nemám, co dál vytknout.